You are currently viewing איך לבחור מאוורר תקרה? מאווררי תקרה מומלצים 2023 

איך לבחור מאוורר תקרה? מאווררי תקרה מומלצים 2023 

בחירת מאוורר תקרה יכולה להיות משימה מאתגרת, ישנם מספר פרמטרים שיש לקחת בחשבון על מנת לבחור את המאוורר המתאים ביותר לצרכים שלכם. הנה מספר נקודות שיכולות לעזור לכם לבחור מאוורר תקרה:

  1. גודל החדר – כשאתם מתכננים לקנות מאוורר תקרה, חשוב לקחת בחשבון את גודל החדר שבו הוא יותקן. מאווררי תקרה מגיעים בגדלים שונים, ויש לוודא שהמידות של המאוורר מתאימות לגודל החדר. עבור חדר קטן יש לבחור במאוורר עם אורך כנפיים קטן יותר, בעוד שלחדרים גדולים יש צורך במאווררים עם אורך כנפיים גדול ומנוע חזק יותר. רצוי להיעזר באנשי מקצוע מנוסים על מנת להתאים את המאוורר למידות החדר. מאוורר תקרה חזק עם מוטת כנפיים גדולה יכול לאוורר שטחים גדולים מאוד ולפטור אתכם מהצורך להדליק מזגן גם בימים חמים מאוד.
  2. סוג החדר – יש חשיבות גדולה לסוג החדר בו מותקן המאוורר (מטבח, סלון, חדר שינה, חדר ילדים, מרפסת וכו’) עליכם להבין את מהם הצרכים המדויקים שלכם (האם יש צורך בתאורה מובנית במאוורר, האם יש צורך בטיימר, האם יש צורך בשלט וכו’).
  3. עיצוב וסגנון – ישנם מגוון רחב של עיצובים וסגנונות למאווררי תקרה (מודרני, קלאסי, כפרי, תעשייתי ועוד). חשוב לבחור עיצוב שמתאים לאסתטיקה של החדר ולסגנון העיצוב הכללי של הבית.
  4. רעש – כיום, מרבית המאווררים שקטים מאוד, אך עדיין חשוב לשים לב ולבחון את רמת הרעש שהמאוורר מפיק. מאוורר תקרה שקט מבטיח לכם שעות של הנאה ללא רעש מזמזם ולא נעים.

איזה מאפיינים נוספים חשוב לדעת?

יש מאפיינים נוספים שחשוב לדעת בעת בחירת מאוורר תקרה:

  • מהירויות – בדרך כלל, מאווררי התקרה מציעים מספר מהירויות שונות. חשוב לוודא שיש לך את מספר המהירויות הנדרשות לך כדי להתאים את זרימת האוויר לצרכים המיוחדים שלך.
  • טיימר – חלק מהמאווררים מציעים פונקציה של התחלה והפסקה אוטומטית. כך תוכלו לתכנת את המאוורר לפעול במספר זמנים מוגדרים, לדוגמה להפעילו לשעה ולאחר מכן לכבות באופן אוטומטי.
  • חיבור לתאורה – במקרה שבו אתה מתכוונים להתקין מאוורר תקרה במקום בו כבר קיימת מערכת תאורה בתקרה, יש לוודא שהמאוורר מגיע עם אפשרות לחיבור למערכת התאורה הקיימת.
  • צריכת חשמל – אם אתה מעוניינים לחסוך בחשמל, חשוב לדעת שצריכת החשמל של מאוורר תקרה זולה בהרבה משל מזגן סטנדרטי.
  • אישורים ותקנים – חשוב לוודא שהמאוורר תקרה מגיע עם אישורים ותקניים של מכון התקנים הישראלי.

האם יש תכונות נוספות שכדאי לקחת בחשבון?

כן, ישנן תכונות נוספות שיכולות להיות רלוונטיות בבחירת מאוורר תקרה. הנה כמה מהתכונות הנוספות שכדאי לקחת בחשבון:

  • חומרי גלם – בחירת חומרי הגלם של המאוורר תקרה יכולה להשפיע על האיכות והעמידות שלו בטווח הארוך. מרבית המאווררים עשויים מחומרים כגון: מתכת, עץ או פלסטיק. איכותם משפיעה על חוזקו ועמידותו לאורך הזמן.
  • תהליך התקנה – חשוב לבחור במתקין (חשמלאי מוסמך) בעל ניסיון בתחום התקנת מאווררי תקרה. התקנה רשלנית תהפוך גם מאוורר תקרה יוקרתי ואיכותי למאוורר מרעיש, לא מאוזן כראוי, כך שבסופו של דבר המנוע של המאוורר יינזק. ההתקנה חייבת להיעשות ע”י מתקין מומלץ ומקצועי גם אם הוא קצת יותר יקר.
  • אחריות – חשוב לבדוק את אורך האחריות המצוין על המאוורר תקרה. זה יכול להיות גורם חשוב בהחלטה על קניית המאוורר וכמובן מי הוא נותן האחריות.

 

האם לתקציב יש חשיבות?

כן, התקציב הינו גורם חשוב בבחירת מאוורר תקרה. ישנם מאווררי תקרה במחירים שונים, ועליכם לקחת בחשבון את התקציב שלכם כשאתה בוחרים. חשוב להיות ריאלי ולבחון את האפשרויות הזמינות שלך בהתאם לתקציב שקבעתם. אם התקציב שלכם מוגבל, תוכלו לחפש אפשרויות כמו מאווררים במחירים נמוכים יותר או לחכות להנחות או מבצעים על מאווררים. עם זאת, כדאי לשים לב, לא להתפשר על איכות וביצועים בשלב הבחירה על מנת לוודא שאתה מקבלים מאוורר תקרה איכותי שיתאים לכם לטווח הארוך.

אז איך לבחור מאוורר תקרה איכותי?

כאשר אתם מחפשים מאוורר תקרה איכותי, ישנם מספר דברים שיש לקחת בחשבון. הנה כמה טיפים לבחירת מאוורר איכותי:

  • יצרן – חשוב לבדוק מי היצרן של המאוורר תקרה ולחפש מידע עליו, בדקו חוות דעת וביקורות של לקוחות לגבי המותג כדי לקבל מושג על איכות המוצרים שהם מספקים.
  • חומרים גלם איכותיים – וודאו שהמאוורר תקרה עשוי מחומרים איכותיים ועמידים. בחרו במאווררים שעשויים מתכת איכותית או עץ מצופה, הם עשויים להיות יותר עמידים לאורך זמן.
  • מנוע – מנוע המאוורר הוא אחד החלקים החשובים ביותר. ולמעשה הלב של המאוורר, בדוק את סוג המנוע) והספק שלו. מנועים איכותיים ויעילים יספקו פעולה שקטה וחסכונית בחשמל.
  • פונקציות שליטה – וודאו שהמאוורר מציע שליטה נוחה ופונקציות מתקדמות. כגון שלט רחוק, שליטה במהירות, טיימרים ועוד. פונקציות אלו יכולות להפוך את השימוש במאוורר לנוח בטווח הארוך.

לסיכום: אין כזה דבר “מאוורר תקרה הכי טוב”, אלא כל מזגן צריך להיות מותאם לצרכים המדויקים שלכם בהתאם לסעיפים שמנינו במאמר זה. אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת ייעוץ והכוונה על מנת להתאים עבורכם את מאוורר תקרה מומלץ.